Masia del segle XVIII en venda a Capmany, Alt Empordà, Girona.
825.000 €Us presentem aquesta masia del segle XVIII situada a Capmany, Girona. Consta de 450 m² construïts, amb un terreny de 10,7 hectàrees. Disposa de 4 habitacions i 2 banys.
Propietat publicada en Masias
- 5 Habitacions
- 2 Banys
- 450m² Construïts
- 450m² Plànol
- 100.700m² Parcel·la
masia rústica, a reformar, en bon estat, històrica, ideal per a esdeveniments a campany
Benvinguts a aquesta encantadora masia situada a menys d'un quilòmetre de Capmany, a la comarca de l'Alt Empordà, envoltada de vinyes, oliveres i pins. La seva privilegiada ubicació sobre una petita colina ofereix unes magnífiques vistes panoràmiques i un entorn de tranquil·litat i connexió amb la natura.
Enfront de la casa trobem una àmplia plaça, l'antiga era, des d'on es gaudeix de vistes cap al sud sobre la plana de l'Alt Empordà, amb la serra del Montgrí com a teló de fons. En dies clars s'arriba a veure el mar del Golf de Roses. Cap al nord, les vistes s'obren a la serra de l'Albera i al Pic Neulós.
La finca compta amb 10,7 hectàrees de terreny, antigament destinades principalment al cultiu de vinyes i actualment ocupades en part per pins i oliveres. La seva ubicació permet gaudir d'un entorn natural i privat sense renunciar a la proximitat de serveis, amb Capmany a menys d'un quilòmetre i Figueres a uns 15 km.
La propietat disposa d'aproximadament 450 m² construïts, procedents d'antics edificis rehabilitats durant el segle passat, dels quals uns 250 m² corresponen a espais habitables distribuïts en dues plantes.
La planta inferior compta amb quatre espais actualment destinats a emmagatzematge i zones tècniques, on es troben la bugaderia, congelador, caldera de calefacció, instal·lació d'aigua, dipòsit de combustible i una bodega. Aquests espais ofereixen possibilitats de rehabilitació i adaptació segons les necessitats del futur propietari.
La planta principal, d'aproximadament 250 m², disposa d'un saló de recepció amb xemeneia connectat mitjançant un gran finestral practicable amb el saló-menjador, permetent integrar ambdós ambients. Des del menjador s'accedeix a la cuina, al dormitori principal i a un dels banys. La vivenda compta a més amb altres tres dormitoris i un segon bany. Totes les habitacions disposen de finestres exteriors amb llum i ventilació natural, a més de cinc armaris encastats.
La finca disposa de pou propi i d'un dipòsit subterrani d'aigua amb capacitat per 30.000 litres, amb funcionament automàtic per garantir el subministrament fins i tot en períodes de menor disponibilitat d'aigua.
La vivenda compta amb calefacció mitjançant radiadors d'aigua calenta, alimentats tant per una caldera de gasoil amb dipòsit de 2.000 litres com per una caldera-xemeneia de llenya situada al saló. També disposa d'aire condicionat amb fred i calor.
El subministrament elèctric procedeix de la xarxa i la instal·lació al voltant de la vivenda està subterrània. La propietat disposa també de telèfon, connexió a Internet i un pararrayos de seguretat instal·lat en una torre pròxima a la casa.
En la part posterior trobem una piscina ajardinada de 5 x 10 metres, protegida per un antic mur de pedra i aprofitant el desnivell natural del terreny. La zona ofereix privadesa i magnífiques vistes cap a Capmany i la serra de l'Albera.
A prop de la vivenda es troba també una pista de tenis construïda aprofitant els antics bancals de vinyes i protegida per un mur de formigó que funciona també com a frontó.
T'agradaria veure més propietats com aquesta? Descobreix la nostra selecció completa de Masias en venda.
Característiques
- Aigua
- Exterior
- Lluminós
- Llum
- Any de construcció 1800
Certificació energètica
Contacta amb el nostre equip per organitzar una visita o demanar més informació.