Masia en venda a Cruilles Baix Emporda
preu a consultarPropietat publicada en Per rehabilitar
- 1.149m² Plànol
- 50.000m² Parcel·la
masia catalana a rehabilitar, unica a la zona amb vistes als camps de l'emporda
Benvinguts a aquesta excepcional masia catalogada situada a Cruïlles, comarca del Baix Empordà, província de Girona. Aquesta propietat ofereix una oportunitat única per recuperar un indret amb història i convertir-lo en un habitatge singular, envoltat de natura i amb un potencial extraordinari.
La finca compta amb una impressionant masia de 1.149,22 m² construïts, actualment per rehabilitar, que conserva tot l’encant i el caràcter de l’arquitectura tradicional de la zona. Les seves generoses dimensions permeten desenvolupar un projecte de rehabilitació únic, creant espais amplis i una propietat totalment adaptada a les necessitats i preferències dels seus futurs propietaris.
La propietat disposa, a més, de 5 hectàrees de camps de cultiu, que proporcionen un entorn de privacitat, tranquil·litat i un paisatge rural de gran bellesa. L’extensió del terreny ofereix múltiples possibilitats i permet gaudir plenament de l’essència de l’Empordà.
La seva ubicació privilegiada a Cruïlles, al cor del Baix Empordà, permet gaudir de la pau de l’entorn rural sense renunciar a una connexió excel·lent amb els principals nuclis de la comarca i amb tots els serveis.
Envoltada de camps, boscos i amplis espais naturals, aquesta propietat és perfecta per a aquells que busquen desenvolupar un projecte de vida en plena natura, recuperar una masia amb història i crear una residència veritablement excepcional en una de les zones més apreciades de Girona.
Consulta el nostre exclusiu servei de Rehabilitacions, on el nostre equip especialitzat t’acompanyarà en totes les fases del projecte, des del disseny i la gestió administrativa fins a l’execució de l’obra, per convertir aquesta finca en una propietat única i totalment adaptada a les teves necessitats.
T'agradaria veure més propietats com aquesta? Descobreix la nostra selecció completa de Per rehabilitar en venda.
Característiques
- Aigua
- Exterior
- Lluminós
- Llum
- Places de garatge 4
- Places de pàrquing 4
Certificació energètica
Exenta/no necesario
Contacta amb el nostre equip per organitzar una visita o demanar més informació.