Masia amb hotel boutique de luxe en venda a Vilademuls, Pla de l'Estany, Girona
1.590.000 €Us presentem en exclusiva aquesta finca històrica situada al cor del Pla de l'Estany, Girona. Consta de 810 m² construïts sobre una parcel·la de 1.391 m², amb 8 dormitoris i 9 banys. Ideal per a qui cerca una residència de luxe amb encant medieval i explotació turística
Propietat publicada en Cases de Luxe, Castells i Palaus
- 8 Habitacions
- 8 Banys
- 810m² Plànol
- 1.391m² Parcel·la
encantadora finca‑hotel boutique de luxe rehabilitada amb piscina i possibilitat de construir un apartament independent a banyoles
Benvinguts en exclusiva a aquesta excepcional finca històrica del segle XII, totalment rehabilitada. Situada entre el Pla de l'Estany i l'Alt Empordà, a pocs minuts de l'emblemàtic Llac de Banyoles, aquesta propietat combina la grandiositat dels seus orígens medievals amb un hotel boutique de luxe, oferint un ambient únic de pau i història.
Aquesta finca històrica, els orígens de la qual es remunten al segle XII i que ha estat sotmesa a una exquisida rehabilitació de tres anys, compta amb 810 m² construïts segons el plànol, sobre una parcel·la de 1.391 m². Actualment funciona com un hotel boutique de luxe amb vuit elegants suites, piscina i un apartament independent per a convidats o personal de servei. Disposa de llicència turística i ha demostrat una operativa d'alta ocupació.
A la planta baixa, amb 458,97 m² construïts, s'hi ubiquen quatre suites amb bany privat i un lavabo de cortesia. Un ampli saló amb llar de foc s'obre al menjador i a una cuina oberta totalment equipada, mentre que una sala de cinema, el safareig, un taller i un segon saló completen aquesta planta, oferint espais per a l'entreteniment i la vida quotidiana.
La primera planta, de 480,65 m², acull quatre suites més amb bany en suite. Una cuina de grans dimensions esdevé el cor dels esdeveniments o del servei d'allotjament, acompanyada de dos salons i una zona de despatx que hi aporten versatilitat. A més, disposa d'un quart de servei amb safareig, un pati interior que aporta llum i ventilació, i un garatge amb capacitat per a sis vehicles.
A la segona planta, de 156,20 m², hi trobem la suite principal dotada de bany en suite. Aquest espai independent ofereix, a més, la possibilitat de transformar-se en dos dormitoris addicionals o en un apartament complet, brindant flexibilitat segons les necessitats.
El jardí i les terrasses, distribuïts sobre els 1.391 m² de parcel·la, creen múltiples racons d'ombra i una acollidora zona chill‑out amb barbacoa. La piscina, integrada en l'entorn, està envoltada de solàrium i ofereix vistes panoràmiques a les muntanyes de l'Alt Empordà. El petit apartament independent d'un dormitori aporta un extra de funcionalitat per a convidats o personal.
Situada entre el Pla de l'Estany i l'Alt Empordà, amb el Llac de Banyoles a pocs minuts, aquesta finca ofereix un refugi únic amb fàcil accés a Girona (30 min) i la Costa Brava (45 min). L'aeroport de Girona‑Costa Brava es troba a 35 min i l'autopista AP‑7 connecta amb Barcelona (1 h 20 min). Un enclavament tranquil que, al mateix temps, garanteix excel·lent connectivitat i proximitat a serveis internacionals.
T'agradaria veure més propietats com aquesta? Descobreix la nostra selecció completa de Cases de Luxe i Castells i Palaus en venda.
Característiques
- Aigua
- Aire condicionat
- Alarma
- Barbacoa
- Celler
- Golfes
- Lluminós
- Llum
- Piscina privada
- Solàrium
- Zones verdes
- Any de construcció 1900
- Places de garatge 3
- Trasters 1
Certificació energètica

consum 193,85 kWh/m² any
Emissions 51,32 kg CO²/m² any
Contacta amb el nostre equip per organitzar una visita o demanar més informació.